Caracteristici de suport la distanţă

Techinline oferă experţi IT, tehnicieni şi directori de suport cu un puternic instrument pentru desktop la distanţă, pentru a oferi asistenţă tehnică instant către toţi clienţii săi.

Caracteristici Cheie pentru Suportul la Distanţă

 

  • Utilizarea comună a desktop-ului pe două căi

    Conectaţi-vă la ecranul unui calculator la distanţă sau utilizaţi

    în comun propriul ecran împreună cu un client.

  • Acces nesupravegheat

    Configuraţi până la 150 de calculatoare pentru acces nesupra-

    vegheat cu licenţa dumneavoastră şi organizaţi-le pe grupuri,

    pentru o gestionare convenabilă.

  • Reporniţi în Safe Mode

    Reporniţi un computer la distanţă în Safe Mode şi continuaţi-vă

    automat sesiunea de suport

  • Transfer de fişiere cu tragere şi plasare

    Trageţi şi plasaţi fişierele şi dosarele direct în/din fereastra desktop la distanţă

  • Clipboard comun

    Utilizaţi în comun datele dumneavoastră clipboard (text, imagini, fişiere etc.) între calculatorul dumneavoastră  şi calculatoarele clientului

  • Navigare pe monitoare multiple

    Vizualizaţi cu uşurinţă şi controlaţi orice număr de monitoare legate la calculatorul la distanţă.

  • Auto Scroll şi Auto Scale

    Navigaţi în mod convenabil pe ecranul clientului atunci când rezoluţia acestuia este mai mare decât a dumneavoastră

  • Pachet MSI

    Implementaţi în masă aplicaţia Clientului folosind Politica de Grup sau includeţi-o ca parte a pachetului dumneavoastră.

  • Combinaţia Ctrl-Alt-Delete

    Trimiteţi combinaţia Ctrl-Alt-Delete unui calculator la distanţă pentru a vă autentifica sau pentru a schimba o parolă Windows.

  • Deconectare-Conectare şi Schimbare Utilizator

    Deconectaţi-vă – Conectaţi-vă la distanţă pe calculatorul unui client pentru a efectua diferite sarcini fără a întrerupe         sesiunea activă.

 

  • Suport sesiune multiplă

    Porniţi şi gestionaţi un număr nelimitat de sesiunide suport în acelaşi timp.

  • Restart si reconectare automata 

    Repornire a  unui computer la distanță, fără încetare sesiunii de remote.

  • Nu necesita drepturi de administrator

    Clientul nu necesita drepturi de administrator pentru a rula aplicatia Techinline.

  • Chat inclus

    Schimbaţi mesaje text cu clientul la distanţă folosind chat-ul

    live inclus.

  • Functie de lupă

    Vizualizaţi o porţiune a ecranului la distanţă cu rezoluţia

    sa originală în modul Auto Scale

  • Instrument indicator laser

    Util pentru a pregăti clienţii să realizeze anumite acţiuni

    pe calculatorul lor.

  • Instrument pentru desenat

    Desenaţi pe ecranul la distanţă pentru a ajuta clienţii să

    vă înţeleagă instrucţiunil

  • Sesiune de înregistrare video

    Înregistraţi sesiuni active de suport pentru audit şi pregătire.

    Sesiunile înregistrate sunt stocate local pe calculatorul

    expertului şi pot fi vizualizate în orice moment.

  • Efectuaţi sarcini administrative

    Instalaţi software, schimbaţi setări de sistem şi realizaţi

    alte sarcini ce necesită drepturi de administrare pe

    calculatorul la distanţă.

Conectare simplă şi rapidă la un calculator la distanța

Conectarea la un client la distanţă în trei paşi simpli, fără a configura setări de reţea sau a instala software.
Tot ce trebuie să facă clienţii dumneavoastră este să deschidă o pagină web şi să vă menţioneze numărul de client din 6 cifre.

Suport la Distanţă pentru Calculatoarele Nesupravegheate*

Instalaţi o aplicaţie nesupravegheată a clientului pe calculatorul sau serverul la distanţă şi conectaţi-vă în orice moment fără prezenţa sau implicarea clientului.
Realizaţi în modul nesupravegheat aceleaşi acţiuni ce sunt disponibile în timpul unei sesiuni obişnuite.
* O licenţă cu abonament unic permite configurarea a până la 150 de maşini pentru acces nesupravegheat.
Opţiunea pentru acces nesupravegheat nu este disponibilă pentru conturile cu utilizare pe sesiune

Cea mai bună performanţă şi cea mai înaltă siguranţă

Techinline se bazează pe o reţea de servere de comunicare distribuită în diferite regiuni ale lumii. Acest sistem identifică calea optimă de conectare între Expert şi Client şi redirecţionează spre alt server de comunicare în cazul în care serverul original eşuează sau este neglijat din orice motiv.

Accesaţi-vă clienţi transparent în spatele firewalls, proxy, NAT

Indiferent de unde se află clienţii dumneavoastră, întotdeauna veţi putea să porniţi o sesiune de suport şi să vă conectaţi din nou la calculatorul clientului fără să reconfiguraţi vreo setare de reţea.

Proiectat pentru securitate şi protecţie maximă

Toate comunicările dintre Expert şi Client sunt transmise prin protocol HTTPS. Techinline foloseşte tehnologie standard de encriptare pentru industrie de 256-bit SSL (Secure Sockets Layer) pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranţă şi confidenţialitate a datelor transmise.

 

Aflaţi mai multe despre măsurile noastre de siguranţă

Oferiţi clienţilor dumneavoastră suport de marcă

Integraţi pagina de suport a clientului direct în schiţa proprie a paginii web a societăţii dumneavoastră! Astfel vă asiguraţi că vi se va cere suport direct de pe pagina dumneavoastră web pentru a simplifica întregul proces de conectare.

 

Aflaţi mai multe despre capacităţile noastre de branding